سه شنبه 28 خرداد 1398
تاریخ : يکشنبه 25 فروردين 1398     |     کد : 7880
افتخار آفرینی عضو هیات علمی مرکز تبریز
«دکتر علیرضا دهقانی» عضو هیئت علمی رشته فیزیک دانشگاه پیام نور مرکز تبریز به عنوان یکی از داوران برجسته سال 2018 یک نشریه جهانی انتخاب شده و در لیست کاندیدای ده درصد داوران برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز، دکتر علیرضا دهقانی از طرف نشریهJournal of Physics B: Atomic, Molecular and Optical Physics که یک نشریه معتبر از انتشاراتInstitute of Physics  انگستان (IOP) است، به عنوان یکی از داوران برجسته سال 2018 این نشریه علمی انتخاب شده و در لیست کاندیدای ده درصد داوران برتر جهان نیز قرار گرفت.

این انتخاب بر مبنای همکاری آکادمیک با انتشاراتIOP  بوده و این موسسه سالانه افرادی را از سراسر دنیا بعنوان برگزیدگان علمی معرفی کرده و علاوه بر ارتقای سطح علمی افراد، زمینه را برای تعاملات بیشتر پژوهشگران فراهم می‌کند.

دهقانی، دانشیار پایه 15 رشته فیزیک دانشگاه پیام نور مرکز تبریز و یکی از پژوهشگران برتر این دانشگاه است.

گفتنی است، انتشارات IOP یکی از برندهای شناخته شده در دنیای فیزیک و علم است که مجموعه وسیعی از مجلات گوناگون در تمام شاخه‌های علم فیزیک را شامل می‌شود.

مجله مذکور نیز دارای ضریب تاثیر  Impact Factor 2.119 بوده و تمام حوزه‌های مطالعات نظری و خصوصا آزمایشگاهی شامل اتم‌ها، یون‌ها، مولکول‌ها و بررسی ساختار آن‌ها و همچنین مدل‌های برهم کنشی آن‌ها با میدان‌های الکترومغناطیسی و ماده را نیز پوشش می‌دهد.

اطلاعات مربوط به این نشریه در نشانی زیر قابل مشاهده است:

نوشته شده در   يکشنبه 25 فروردين 1398  ساعت  09   توسط   مدیریت سایت پورتال دانشگاه پیام نور مرکز تبریز
PDF چاپ ارسال برای دوستان بازگشت